Dossier in de USA! - Reisverslag uit Dinteloord, Nederland van Eveline Visser - WaarBenJij.nu Dossier in de USA! - Reisverslag uit Dinteloord, Nederland van Eveline Visser - WaarBenJij.nu

Dossier in de USA!

Door: Eveline

Blijf op de hoogte en volg Eveline

17 April 2007 | Nederland, Dinteloord

Heej...=)

Ik heb vandaag een brief thuis gehad dat mijn dossier naar de USA is gestuurd!:)
Dat betekend dus dat ze vannuit daar een gastgezin en High School kunnen gaan zoeken.
Dat betekend niet dat ik gelijk klaar ben met al het werk.
23 Juni moet ik naar Leusen, dan heb ik een informatie bijeenkomst.
26 Juni moet ik naar het Consulaat in Amsterdam voor mijn visum aanvraag.

Nou als ik meer weet over mijn gastgezin of iets anders laat ik het weten:)!

xxx
Eveline:)

  • 17 April 2007 - 16:57

    Laura:

    Haay! Leuke site hoor, beetje vroeg, maar dat heb ik ook!!
    Succes nog met alles :-)

  • 17 April 2007 - 17:42

    Manon:

    Heej meis....
    ik vind het echt kei leuk voor je;)
    maarre wie moet er dan de hele tijd aan mijn kop zeiken:( of wil jij dat nog doen terwijl je daar bent:P via deze site dinguhs:P
    neej hoor meid zo veel zeik je niet;)
    ik ga je echt heel erg missen:( maar je houd ons op de hoogte toch;) ik hoop dat je het daar ontzettend naar je zin gaat hebben en dat je een tof gastgezin krijgt;)
    maarre als je terug komt ken je natuurlijk vloeiend engels:P of wat spreken ze daar:P noujah zover is het nog niet:P:D maar het komt nu wel erg dichtbij of niet dan:P?:D je zit vast te popelen om daar naar toe te gaan;)
    ik wens je alvast heel veel succes daarow enne nu nog even een tijdjuh naar school:P kan ik je nog pesten:D:D:D:D whahahahaha

    kusjuhs van mij
    MANONNIE E(L)V(K)E(L)L(K)I(L)N(K)E

  • 17 April 2007 - 18:47

    Spacykeesie:

    Neee Evelinetje niet weg gaan :P
    maar tog wel ziekie site

    xxx Spacekeesie

  • 18 April 2007 - 17:09

    Roy:

    Hey Eveline!
    Veel plezier in de VS! Kga je missen hoor :O :P... moet je mij niet vergeten he als je in een ander land ben ghehe:P...

  • 18 April 2007 - 18:14

    Kevin:

    heey ! mooie site leuk dat je naar de usa gaat :D aleen wel jammer voor ons zien we je nie zo vaak meer :P
    mja succes daar :)

    doeggggg

  • 25 April 2007 - 15:11

    Sonja:

    Heey eev,,
    leuk dat je naar USA gaat!! we zullen je erg gaan missen :D veel plezier daar
    xxxHvJ Sonja!!

  • 25 April 2007 - 21:21

    Ennely:

    hee meissie :D
    Leuk man, ik ben best wel jalOers :$
    whOesj.
    njaa veel plezier daar enzoo & ik hoop dat je gastgezin daar niet zo eng is als de myne in lOnden, pOeee (a)
    haha dOegg xoxox <3

  • 28 April 2007 - 17:09

    Cuan:

    hehe suc6 op de sgolen daar whahaa en zoek geen ruzies met mexicanen he;)
    hehe nou have fun and break a leg!
    (k)

  • 01 Mei 2007 - 16:52

    Mellisa:

    Hee eveline!
    Alles goed? Ga je ook met EF naar amerika? :D
    Groetjes, mellisa

    www.mellis-a.tk

  • 04 Mei 2007 - 14:35

    Jolijn:

    hee =)
    ik moest ook nog even wat verzinne (A)
    ik gaa je site volgend jaar wel elke dag lezen =P
    wil ook mee naar Amerika..
    maarja veel plezier alvast =D
    xx Houvanje

  • 04 Mei 2007 - 19:18

    RAMONNNNNN:

    Relaxt ouwe maar ik ga je wel misse hoor:P haha doei:D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eveline

Ik ben dus Eveline, 15 jaar en ik ga een High School Year in de USA doen met EF. Ik vertrek eind augustus/begin september en ik kom mei/juni terug.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 5683

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: