Het gaat door!! - Reisverslag uit Dinteloord, Nederland van Eveline Visser - WaarBenJij.nu Het gaat door!! - Reisverslag uit Dinteloord, Nederland van Eveline Visser - WaarBenJij.nu

Het gaat door!!

Door: Eveline

Blijf op de hoogte en volg Eveline

28 Maart 2007 | Nederland, Dinteloord

Heej...=)

Oke het duurt nog wel een half jaar maar het gaat wel door. Ik ga voor een jaar High School doen in de USA. Rond 20 augustus ga ik weg. Op deze site hou ik jullie een beetje op de hoogte van hoe het daar is en wat ik daar beleef enzo.

Xxx

  • 30 Maart 2007 - 17:54

    Richelle:

    Hee hee..
    Je eerste berichtje!! al wel een beetje vroeg maarja.. ik hoop natuurlijk dat je het naar je zin gaat krijgen in Amerika! && natuurlijk gaan we je hier missen.. maar eerst nog maar eens even een half jaartje allemaal leuke dingen doen samen! xxx



  • 01 April 2007 - 22:01

    Paul :

    jaja eevje
    leukd at het door gaat
    je site staat al bij favoriten
    groetjes XXX paul

  • 02 April 2007 - 18:42

    MADELEINE!:

    heerlijkkind!
    oeww het gaat door! ik ben echt trots op je dat het gelukt is!
    ik ga je echt zo missen he liefje.
    we gaan eerst nog leuke dingen doen!
    lekker samen feestenbeesten!
    komt goed (l)
    ik hou van je dotje!
    xxx madeleine.

  • 02 April 2007 - 19:16

    Eveline:

    Haai Schaatt=D

    Weet je hoe stoer het is dat je nu echt gaat=O Maar weet je ook hoe erg ik jou ga missen=O....dat vin ik echt niet leuk =(. Maarja, ik zal wel vaak op deze site zittenn(A). En we gaan de laatste paar maanden knallen heh, lekker feesten(H) Xxxx Houheelveelvanjou! Eeff*

  • 03 April 2007 - 09:03

    Bo:

    Hee!!

    Ik ga dit jaar ook met EF naar de USA! Een high school year! Maar ga je niet op Camp?? En heb je al een gastgezin?? Super spannend allemaal!! :) Ik spreek je nog wel! Mijn email adres is bo.verschuren@live.nl of natuurlijk boverschuren.waarbenjij.nu!! Hihi

    kus kus

  • 04 April 2007 - 16:04

    Peter:

    Tss :P jij naar de USA :P kzou da niet kunnen or,, allemaal vreemde mensen vreemde taal en je vrienden achterlaten!! :O mgoed is wel beter voor je taal enzo ;) nou spreek je nog wel en laat me wel alles weten wat je daar doet he!:) Doei (K) xxx peter

  • 15 April 2007 - 13:59

    Rutger:

    superr vet, ik ga over een tijdje op stage naar de States, als ik alles rond krijg. nou veul plezier over een half jaar. mzzl.

  • 17 April 2007 - 17:22

    Milou:

    heey opblaasbare afwasbare eveline! Smile
    jaja díe tyd was dé Bom!
    zulle we nooit meer vergeten.
    ik hoop dat jé 't heel erg nr jé zin gaat krygen !!
    wel jmmr dat jé weg Smile
    mr gelukkig kom jé ook weer terug !! jeej
    meisjée wé gaan jé misse..
    love you !! x. Mill & Richellé

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eveline

Ik ben dus Eveline, 15 jaar en ik ga een High School Year in de USA doen met EF. Ik vertrek eind augustus/begin september en ik kom mei/juni terug.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 5685

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: